Joskus asiat eivät mene suunnitellusti ja matkaan tulee odottamattomia muutoksia. Tässä käsitellään sitä, kuinka voit riitauttaa tilauksen ja saat rahasi takaisin. Muistathan tehdä riitautuksen vain siinä tapauksessa jos haluat peruuttaa tilauksen. Riitauttaminen ei ole kanava antaa asiakaspalautetta.

Kirjaudu sisään ja valitse tilaukset välilehti. Täältä näet avoimen tilauksen ja siellä alareunassa on nappi ”Riitauta

Klikkaa nappia ja sinulle avautuu ikkuna jossa sinun tulee kertoa miksi haluat riitauttaa tilauksen. Sinulla ostohetkestä 14 vuorokautta aikaa riitauttaa tilaus ja saada rahasi takaisin.

Kun olet perustellut lyhyesti miksi haluat riitauttaa tilauksen, paina jätä valitus nappia. Viestisi lähtee ylläpidolle käsiteltäväksi. Kun asia on käsiteltynä, näet tilauksen statuksen muuttuneen omassa profiilissasi. Tilauksen status muuttuu ”KÄSITTELYSSÄ” tilasta ”HYVITETTY” tilaan.

Muista tarkkailla myös sähköpostiasi, sillä saat sinne tietoa asian etenemisestä.
Mikäli sinulla tulee asiaan liittyen jotain mieleen, voit aina olla yhteydessä meihin sähköpostitse info@workify.fi tai puhelimitse arkisin ma-ke klo 17-20, 0403569923.

Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Kirjaudu sisään

Rekisteröidy

Palauta salasana

Anna käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi, saat linkin uuden salasanan luomiseen sähköpostitse.